Familjen Proud
Följ med på Pennys äventyr och missöden! Penny är en typisk afroamerikansk tjej som gör sitt bästa för att navigera de tidiga tonårsåren. Varje möte med andra leder oundvikligen till dramatiska situationer, fulla av bus, munterhet och hjärta. Hennes strävan efter att balansera hem, skola och umgängesliv kompliceras ytterligare av vänner som den fräcka Dijonay, Pennys ärkefiende La Cienega Boulevardez, hennes kärleksfulla men överbeskyddande föräldrar samt hennes ultra-coola farmor, Suga Mama.