Drömproduktioner
Jenny växer upp och när hennes minnen behöver extra bearbetning skickar Glädje och de andra grundkänslorna vidare dem till Drömproduktioner. Där ställs den hyllade drömregissören Paula Persimmon inför mardrömmen att försöka skapa nästa stora succédröm tillsammans med Xeni, en dryg dagdrömsregissör som vill klättra på nattdrömmarnas karriärstege.
"Drömproduktioner" är Pixar Animation Studios helt nya serie som utspelar sig mellan händelserna i "Insidan Ut" och "Insidan Ut 2". Besök studion i Jennys huvud där drömmar blir verklighet varje natt, i tid och inom budgeten. Jenny växer upp och när hennes minnen behöver bearbetas lite extra skickar Glädje och resten av grundkänslorna vidare dem till Drömproduktioner. Där ställs den hyllade drömregissören Paula Persimmon inför mardrömmen att försöka skapa nästa stora succédröm tillsammans med Xeni, en dryg dagdrömsregissör som vill klättra på nattdrömmarnas karriärstege. Pixar Animation Studios komediserie i mockumentärformat är skriven och regisserad av Mike Jones och producerad av Jaclyn Simon.