Från valp till ledarhund
"Från valp till ledarhund" följer sex charmiga hundar i deras fascinerande och mycket spännande försök att bli ledarhundar, som är det ultimata yrkesvalet för en hund. Inspirerat av dokumentären “Pick of the Litter".
“Från valp till ledarhund” dokumenterar hur det går för sex charmiga hundar i deras fascinerande och mycket spännande försök att bli ledarhundar, som är det ultimata yrkesvalet för en hund. Samtidigt följer serien alla de människor som älskar, utbildar och slutligen matchas ihop med hundarna. Inspirerat av dokumentären "Pick of the Litter".