Gavin & Stacey
Mathew Horne och Joanna Page spelar huvudrollerna i en prisbelönt komediserie om ett ungt par som vägrar låta geografiska avstånd stå i vägen för kärleken. Gavin är en vanlig kille från Essex, Stacey är en vanlig tjej från södra Wales. De pratar varje dag i telefon på jobbet och ändå har de aldrig träffats... förrän nu.
Mathew Horne och Joanna Page spelar huvudrollerna i en prisbelönt komediserie om ett ungt par som vägrar låta geografiska avstånd stå i vägen för kärleken. Gavin är en vanlig kille från Essex och Stacey är en vanlig tjej från södra Wales. De pratar varje dag i telefon på jobbet och ändå har de aldrig setts... förrän nu. Men när Gavin och Stacey äntligen träffas och deras vanliga världar möts, ser vi tack vare deras familjer, vänner och deras egna olikheter – att det trots allt inte finns något som heter "vanlig".