Avengers: Tillsammans
Ledda av Iron Man, måste Marvels mäktigaste hjältar - Hulk, Thor, Captain America, Hawkeye, Falcon och Black Widow - kombinera sina krafter för att bekämpa hot som ingen ensam hjälte kan ta sig an. När Avengers är tillsammans, har inte ondskan en chans!