Modus
SUCCÉSERIEN ”MODUS” kretsar kring kriminalpsykologen Inger Johanne Vik. När hennes autistiska dotter blir vittne till ett mord dras Inger Johanne samtidigt in i en annan utredning av en rad brutala våldsdåd. Finns det kopplingar mellan de båda fallen? En ursinnig jakt inleds... Serien är skapad av Emmy-belönade manusförfattare och baserad på deckardrottningen Anne Holts böcker.