Chibi Shorts - Miraculous Tales Of Ladybug & Cat Noir
När våra hjältar inte är ute på uppdrag, tar Cat Noir varje chans att försöka få Ladybug att bli kär i honom. Men det han inte vet är att Ladybug bara har ögon för den stilige Adrien! Kan han fortfarande lyckas förföra Ladybug med hjälp av sina planer, den ena mindre lovande och mer rolig än den tidigare?