Murder In The Valleys
Under fyra avsnitt berättar "Murder in the Valleys" historien bakom Wales största mordutredning och dess bestående återverkningar. En natt i juni 1999 dödades tre generationer av en familj brutalt i den lilla byn Clydach i södra Wales.
Under fyra avsnitt berättar "Murder in the Valleys" historien bakom Wales största mordutredning och dess bestående återverkningar. En natt i juni 1999 dödades tre generationer av en familj brutalt i den lilla byn Clydach i södra Wales. I mer än 20 år, trots att en lokal byggare fängslats, har fallet splittrat samhället.