Parallèles
Livet för de fyra barndomsvännerna Bilal, Romane, Sam och Victor förändras i grunden när en mystisk händelse skiljer dem åt och de hamnar i parallella världar. De försöker förstå vad som har hänt och vrida tillbaka klockan för att återvända till sina tidigare liv.