Fotografens bilderbok
Denna naturhistoriska serie följer National Geographic-fotografen Joel Sartore på sin resa för att fotografera världens mest sällsynta djur. Dessa bilder på över 5000 arter kommer hamna i Photo Ark, Joels 25 år långa projekt som dokumenterar världens djur innan de utrotas.