Devs
Den unga programutvecklaren Lily Chan undersöker sin arbetsgivares hemliga utvecklingsavdelning på ett toppmodernt teknologiföretag i Silicon Valley, som hon tror ligger bakom mordet på hennes pojkvän.
"Devs" handlar om en ung programutvecklare, Lily Chan, som jobbar på Amaya, ett toppmodernt teknologiföretag i Silicon Valley. När hennes pojkvän Sergei verkar ha begått självmord misstänker Lily att ett brott har begåtts, och börjar undersöka saken. Hon inser snabbt att alla vägar leder till Forest, Amayas gåtfulla VD, och Devs, företagets hemliga utvecklingsavdelning. I Lilys strävan att hitta sanningen upptäcker hon en teknologisk konspiration som kan komma att förändra världen.