Red Swan
Oh Wansoo, som gift in sig i mäktiga Hwain Group, utsätts för dödshot. Hon stöter på livvakten, Seo Doyoon, som utreder en väns död som kan kopplas till Hwain Group. Tillsammans avslöjar de Hwain Groups hemligheter som grundas i begär.