Trafficked with Mariana van Zeller
Den prisbelönta journalisten Mariana van Zeller granskar den undre världens farligaste svarta marknader.
Den prisbelönta journalisten Mariana van Zeller granskar den undre världens farligaste svarta marknader. I varje avsnitt djupdyker hon i en ny marknad – från knark till pistoler till tigerdelar – och träffar aktörerna, lär sig branschen och blottar de geopolitiska omständigheterna och sammanhangen som skapar världens biljonomfattande skuggekonomi.