Small & Mighty
Liu Lang är en listig och girig advokat. Hans liv vänds upp och ner när en dag en liten pojke vid namn Liang-liang dyker upp utanför hans dörr och kallar honom för pappa. Dessutom lyckas nybörjaradvokaten Lin Xiao-yan få honom utslängd från byrån där han jobbar. Samtidigt som Liu Lang försöker hitta sin tillbaka till toppen börjar han gradvis att bry sig om Liang-liang allteftersom hans värderingar förändras.