Tracker
I Tracker spelar Justin Hartley rollen som Colter Shaw, en ensamvarg/överlevnadsman som strövar runt i landet som belöningsjägare, och använder sina expertkunskaper i spårning för att hjälpa privata medborgare och brottsbekämpande myndigheter att lösa alla möjliga mysterier samtidigt som han kämpar med sin egen splittrade familj. Serien är baserad på den bästsäljande romanen The Never Game av Jeffery Deaver.