Selva är en excentrisk parterapeut som har gjort sig ett namn med sina oortodoxa sessioner. Men Selvas karriär stöter på hinder när hon tar sig an Elías och Malena, två unga älskare som söker hjälp med att separera.
I denna argentinska dramakomedi är Selva en excentrisk parterapeut som har gjort sig ett namn med sina oortodoxa sessioner. Men Selvas karriär stöter på hinder när hon tar sig an Elías och Malena, två unga älskare som söker vägledning i hur de ska separera. Förbryllad av detta outforskade territorium tvingas Selva att våga gå utanför sina redan okonventionella metoder för att hjälpa dem-vilket får henne att överträda gränsen för relationen patient-läkare och medverka inte bara med sina tankar, utan också fysiskt i deras liv.