Spöket och Molly McGee
Spöket och Molly McGee följer tonåringen Molly McGee och det tjuriga spöket vid namn Gast. Men när en av Gast trollformler går i baklås blir de två bundna för alltid.
Spöket och Molly McGee är berättelsen om ett spöke och flickan som ger honom liv...bildligt talat. När ett grälsjukt spöke vid namn Gast förbannar tonåringen Molly McGee går det i baklås och blir själv förbannad i Mollys närvaro. Nu är han tvungen att gå vart än Molly går och göra vad än Molly gör...vilket i Mollys ögon gör honom till hennes bästa vän! Medan Molly drar med en motvillig Gast på äventyr händer något roligt: Gast börjar tycka om Molly och en oväntad vänskap tar fart.