This Fool
This Fool är en vanvördig, filmisk halvtimmes komedi som utspelar sig i arbetarklassens South Central Los Angeles. Programmet kretsar kring Julio Lopez, en 30-åring som fortfarande bor hemma, som har dejtat sin flickvän från och till sedan gymnasiet och som alltid har en ursäkt för att undvika att ta itu med sina egna problem.