Invasion från yttre rymden
Är folks berättelser om rymdskepp och varelser från andra planeter verkligen sanna? Eller finns det rimliga förklaringar till dessa iakttagelser?
Är folks berättelser om rymdskepp och varelser från andra planeter verkligen sanna? Eller finns det rimliga förklaringar till dessa iakttagelser? Trots att saker verkar vara hämtade direkt ur science fiction-filmer så finns det verkliga rapporter från folk som påstår sig ha sett oidentifierade flygmaskiner och mystiska flygande objekt. Flera av dessa iakttagelser har blivit avfärdade som otillförlitliga vittnen eller spratt. Men vissa av dem är svårare att bortförklara. Invasion Earth undersöker världens mest fängslande ufo-iakttagelser för att kunna besvara den eviga frågan – är vi ensamma? Med hjälp av forskare, luftfartsexperter och militärexperter granskas och testas allt bevismaterial grundligt.