The Punisher
En före detta marinsoldat som bestämt sig för att straffa brottslingarna som mördat hans familj blir indragen i en militär konspiration.
Frank Castle, även känd som "The Punisher", tror att han har utkrävt hämnd på de kriminella som är ansvariga för det tragiska mordet på hans familj. Men han avslöjar snart en större, djupare konspiration bakom händelserna som inträffade, som involverar tiden då han tjänstgjorde i marinkåren. Samtidigt som han råkar i konflikt med sin före detta bästa vän Billy Russo, brottsbekämpande myndigheter, och tidigare NSA-analytikern Micro, försöker Frank avslöja sanningen en gång för alla.