Undead Unluck
Andy, en Negator med förmågan "Undead", har länge letat efter någon med förmågan att ge honom en "riktig död". Fuko Izumo bringar olycka för sin omgivning på grund av hennes förmåga "Unluck". De två bestämmer sig för att gå med i Unionen, en organisation vars syfte är att kontrollera och skydda världen från oidentifierade fenomen. De två avslöjar världens mysterier medan de söker den "bästa döden någonsin".