Ersättarna
Syskonen Riley och Todd kan ersätta alla vuxna i sitt liv genom ett enkelt samtal till Fleemco-företaget. De bor i ett typiskt hus i en typisk stad... men denna familj är långt ifrån typisk!
Ersättarna följer vad som händer med de föräldralösa barnen Riley och Todd när de beställer ersättningsföräldrar. Deras nya mamma visar sig vara en brittisk superspion som heter Agent K och deras nya pappa är en världsberömd stuntman som heter Dick Daring. Under vägen kommer de att åtföljas av Agent K:s superintelligenta pratande bil, C.A.R., på deras många galna äventyr.