Bir Erkek 10 Günde Nasıl Kaybedili
Bir "Nasıl yaparsınız..." köşe yazarı, bir erkeği tam 10 günde hayatınızdan çıkarmak için ne yapmanız gerektiğiyle ilgili ilk elden bir yazı yazmayı kabul eder.
Benjamin (Matthew McConaughey), reklam sektöründe çalışan çok çapkın bir adamdır. Yaşadığı ilişkiler bir kaç günü geçmeyen genç adam, bir elmas şirketi için yürütülecek reklam kampanyasını almak için iş arkadaşları ile iddiaya girer. Eğer bir kadını 10 gün içinde kendine aşık etmeyi başarırsa kampanyayı o yürütebilecektir. Kendine aşık etmesi gereken kadın ise, “bir erkek 10 günde nasıl kaybedilir” adlı bir makale üzerinde çalışan Andie’dir (Kate Hudson). Tabi ki Benjamin, kalkıştığı işin ne kadar zorlu olacağını tahmin bile edemiyordur.