Predator: Killer of Killers
Predator evreninde geçen orijinal bir animasyon aksiyon-macera filmi. Bu antoloji hikayesi, insanlık tarihinin en azılı üç savaşçısını takip ediyor: Genç oğlunu kanlı bir intikam yolculuğuna gönderen bir Viking akıncısı, feodal Japonya’da Samuray kardeşine karşı acımasız bir taht kavgasına girişen bir ninja ve dünya dışı bir tehlikeyi araştırmak üzere gökyüzünü mesken tutan bir II. Dünya Savaşı pilotu. Bu savaşçıların her biri kendi başına ölümcül olsa da, şimdi hepsi yeni bir düşmanın karşısında katillerin katili olan en ulu avcının avı konumundalar.