All of Us Strangers
Adam, Londra'da yaşadığı tenha apartmanında, bir akşam tesadüfen gizemli komşusu Harry'le karşılaşır. Bu karşılaşma Adam'ın hayatının düzenini bozar. İkili yakınlaştıkça Adam, kendini çocukluğunun geçtiği evde bulur. Uzun zaman önce ölmüş olan annesiyle babası hayattadır, üstelik 30 yıl önce öldükleri yaştadırlar.