Çizgi Arabalar: Mater Zaman Yolculuğu
Mater'ın motoruna bir saat düşünce, zamanda geriye, Kaliforniya'ya gitmekte olan hırslı genç araba Stanley ile tanıştıkları 1909'a gider. Mater, Şimşek McQueen'in yardımıyla Stanley'yi kalmaya ve Radyatör Kasabası'nı inşa etmeye ikna ederek tarihi değiştirir. Stanley, Lizzie ile karşılaşır ve yeni adliye binasının açılışını düğünleriyle kutlarlar.