The Mummy
Tom Cruise, medeniyetin doğuşundan itibaren dünyadaki tüm kültürleri etkileyen Mumya efsanesinin heyecan verici uyarlamasında başrolde. Çölün derinliklerindeki bir lahitte gömülü olan, kaderi haksız bir şekilde elinden alınmış kadim prenses (Sofia Boutella) günümüze uyanır. Yıllardır içinde büyüyen kötülükle insanoğluna dehşet saçmaya başlar. Ortadoğu’nun kumlarından günümüzün modern Londra’sına uzanan Mumya, mucize, gerilim ve hayal gücü arasında denge kuruyor.