Criminal Minds
FBI’ın elit profil uzmanı ekibi Davranış Analizi Birimi’ne katılın ve Amerika’nın en çarpık zihinli suçlularını bir sonraki adımlarını atmadan önce tahmin edip durdurmaya çalışmalarını izleyin.