Ms. Marvel
Marvel Studios'un "Ms. Marvel"ı, Jersey'de büyüyen Amerikalı Müslüman genç Kamala Khan'ı bize sunmaktadır. Hırslı bir oyuncu ve istekli bir hayran-kurgu yazarı olan Kamala, geniş hayal gücüne sahip bir Süper Kahraman hayranıdır -özellikle de konu Captain Marvel olduğunda. Haliyle Kamala okula, hatta bazen eve bile uyum sağlayamamaktadır, ta ki hep özendiği süper kahramanlar gibi süper güçleri olduğunu keşfedene kadar. Süper güçlerle hayat daha güzel oluyor, değil mi?