Disneynature: Orangutan
Güneydoğu Asya'daki ağaçların tepelerinde neşeli kişiliklerle dolu muhteşem ve gizemli bir topluluk yaşıyor. Josh Gad'in anlatımıyla Disneynature: Orangutan, izleyicileri dünyanın en görkemli yağmur ormanının tepelerine götürüyor ve ailesini terk edip ilk kez kendi başına hayata atılmaya hazırlanan meraklı genç bir orangutan olan Indah ile tanıştırıyor.