Bill Murray, Dan Aykroyd ve Harold Ramis, Manhattan'daki kötülük güçlerine karşı proton paketlerini yeniden kuşanıyor! New York'a milyonlara mal olan o dev balçık savaşından sonra Hayalet Avcıları işsiz kalmıştır. Ta ki Manhattan Modern Sanat Müzesi'ndeki portresinden dünyaya geri dönmeye hazırlanan kadim bir tiran, kötü ruhuna yeni bir beden olarak Dana Barrett'ın bebeğini gözüne kestirene kadar! Müzeyi ele geçirmiş küratörün yardımıyla New York'u gerçekten korkutucu bir yere çevirmeyi planlar. Artık şehri kurtarabilecek tek ekip, hayalet avcılığını sanat haline getiren Hayalet Avcıları'dır!