Miley Cyrus: Something Beautiful
Something Beautiful, Miley Cyrus’ın aynı adlı görsel albümünden on üç yepyeni özgün şarkıyla bezeli, fantezi dünyasından beslenen eşsiz bir pop operasıdır.