If It's Tuesday... It's Murder
Bir grup İspanyol turist, harap bir otel ve bir avuç karanlık sır, Lizbon’da geçirilen bir haftalık tatil sırasında bir araya gelir. Lizbon'a vardıktan sonraki sabah içlerinden biri odasında ölü bulununca gezi hızla karanlık bir hâl alır. Bunun üzerine, gizem ve polisiye roman tutkunu olan dört yolcu, katilin gruptan biri olup olmadığını soruşturmaya başlar.
Planlı bir geziye çıkan çeşitli bir İspanyol turist grubu, bir zamanlar görkemli olan ama şimdi harabeye dönüşen bir otel ve bir avuç karanlık sır, Lizbon’da geçirilen bir haftalık tatil sırasında bir araya gelir. Varışlarının ertesi günü yolculardan biri ölü bulununca, diğer dört kişi katilin kim olabileceğini, hatta bunun kendi gruplarından biri olup olmadığını soruşturmaya koyulur. Gerçek suç ve gizem romanı tutkunu olan bu ekip, Lizbon’dan ayrılmaları gerekmeden önce polisle, şüpheli listesindeki isimlerle, geziden atılma tehdidiyle ve kendi gizli gerçekleriyle yüzleşmek zorunda kalacaktır.