Aksiyon ve Macera, Fantastik
Brendan Fraser ve Rachel Weisz, Mısır çölünde uzun süredir kayıp bir hazinenin keşfiyle ilgili, 3 bin yıllık bir terör mirasını ortaya çıkaran destansı bir aksiyonda başrolde!
Mısır çölünde, uzun zamandır kayıp bir hazineyi arayan bir avuç insan, 3 bin yıllık terör mirasını ortaya çıkarıyor. Universal'in efsanevi 1932 korku klasiğiyle macera unsurlarını birleştiren Mumya'nın başrolünde Brendan Fraser var, heyecan verici görsel efektleri, üst düzey yetenek ve mükemmel hikaye anlatımıyla durmak bilmeyen bir aksiyon filmi.