Nat Geo ile 2000'ler
Bu dizide Dick Cheney, Michael Moore, Bill O’Reilly, Rudy Giuliani, Sharon Osbourne ve Nancy Pelosi'nin de aralarında bulunduğu tarih yazanlar, görgü tanıkları, ünlüler ve politikacılardan oluşan bir kadro ile en iyi ve en net görüntüler kullanılarak fırtınalı 2000'lerin hikayesi anlatılıyor.