LEGO Star Wars: The Resistance Rises (Shorts)
İlk Düzen'in Jakku'ya saldırısından önce Poe Dameron, Han Solo, Maz Kanata, Rey ve Finn'in daha önce hiç anlatılmamış hikayelerini takip ediyoruz.