The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor
Gişe rekortmeni global Mumya serisi, bu maceranın yeni bölümünde aksiyon Asya yönüne kaydığında muhteşem bir viraj alıyor: The Mummy-Tomb of the Dragon Emperor (Mumya – Ejderha Hükümdarının Mezarı). Eski Çin’in yeraltı mezarlarından buzlu Himalaya’ya uzanan destansı bir yolculukta Brendan Fraser, kaşif Rick O'Connell rolünde, yeniden dirilen Han İmparatorunu (Süper Yıldız Jet Li) kurtamak üzere geri geliyor. Golden Globe adayı Maria Bello ve Michelle Yeoh ve ayrıca yeni sima Luke Ford yıldızlar ekibinde. Bu heyecanlı bölümde bildiğimiz gerilim ve serinin görkemli hareketliliği yeni bir hayat buluyor.