Aladdin
Disney’den animasyon klasiği Aladdin’in nefes kesici ve enerjik bir canlı aksiyon uyarlaması geliyor. Yakışıklı sokak faresi Aladdin, başına buyruk Prenses Yasemin ve geleceklerini etkileyecek Cin’in heyecanlı hikayesi.