Alien Resurrection
Ripley’nin (Sigourney Weaver), en nihai fedakarlığı yapmasından 200 yıl geçmiştir. Şimdi ise bilim insanları, en güçlü silahı yaratma umuduyla onu ve karnındaki uzaylı kraliçeyi klonlamıştır.
Son macerasının üstünden 200 yıl geçen Ripley, göğsünden uzaylı kraliçeyi çıkarıp hem Ripley’nin hem de uzaylının genetik olarak melez olmasını kullanan asker bilim insanları tarafından klonlanmıştır. Bu arada Ripley, dünyaya doğru savrulan, laboratuvar olarak kullanılan bir uzay gemisinde öfkeli uzaylılar ile savaşmak için aralarında gelişmiş bir androidin bulunduğu bir grup kaçakçı ile güçlerini birleştirir.