Alien Vs. Predator
Keşif görevine çıkan bir grup bilim insanı, kendilerini uzaylılar ile Predatörler arasında çıkan dehşet verici bir savaşın ortasında bulur: Hangi taraf kazanırsa kazansın, insanların kaybedeceği bir savaş olacaktır.