Bedtime Stories
Marshall, tüm ülkeyi gezdikleri destansı yolculuklarını bitiren arkadaşları hakkında üç kafiyeli uyku masalı anlatarak Marvin'i uyutmaya çalışır.
Marshall ve bebek Marvin hâlâ düğüne gidiyorlar - artık otobüsle - ve trafikte mahsur kalıyorlar. Marshall tekerleme kitabını arabada bıraktığı için Marvin'i uyutmak için gelişigüzel tekerlemeler yaratmak zorunda kalır. Böylece etraftaki tüm yolcular, çetenin birçok macerasını içeren kafiyeli hikâyelerin tadını çıkarır.