Sürçme
Saul, Langley saldırısından sorumlu olan kişileri bulmaya çalışır ve para izini takip etmesi için beklenmedik bir uzmanla anlaşır.Son zamanlardaki bir görevin yan hasarlarıyla sıkıntı yaşayan Quinn, meseleleri kendi ellerine almaya çalışır. Savaş hâlindeki Carrie ise gerçekte kimin yanında olduğunu öğrenir ve Brody ailesi hasar gören hanesini onarmak için terapiye başvurur.