Bozayının İzinde: Sarıkamış
Bozayının İzinde: Sarıkamış, National Geographic Channel'ın vahşi yaşam ile ilgili Türkiye'deki ilk belgeselidir. Kars Sarıkamış ormanlarında çekilen proje, Türkiye'nin yanı sıra dünyanın 140 ülkesinde yaklaşık 140 milyon kişiye ulaşarak Sarıkamış'taki vahşi yaşamı bozayıların gözünden aktarıyor.