Yatakta Kötü
Dr. Oakley bir boz ayıyı boğulmaktan kurtarmak için kendi hayatını riski atar. Bir ren geyiği, hayati bir ağız yarası nedeniyle yemek yiyemeyecek haldedir, yeni doğmuş bir sığır ise salmonella tehdidi altındadır. Son olarak, 250 kg'lık bir yaban domuzu ile yavruları için yolun sonu gelmiştir.