The Darjeeling Limited
Babalarının ölümünden sonra ayrı kalan üç Amerikalı kardeş, annelerini bulmak için Hindistan'da birlikte bir tren yolculuğuna çıkar.
Babalarını kaybetmenin üzüntüsünü yaşayan üç Amerikalı kardeş, Himalayalar’daki bir manastıra katılan annelerini ziyarete giderken birbirleri ile yakınlaşmak çıktıkları ruhani yolculukta işler planlaladıkları gibi gitmez.