Diane Von Furstenberg: Woman in Charge
Dünya çapında DVF baş harfleriyle tanınan ikonik öncünün hikayesi. Holokost'tan kurtulan bir ailenin çocuğu, evlilik yoluyla bir prenses ve bir moda markasının kurucusu. Oprah Winfrey, Marc Jacobs, Hillary Rodham Clinton ve daha fazlasıyla yapılan röportajları içerir.