Pilot
Genç ve gamsız bir sekreter olan Miep Gies, Naziler Hollanda'yı işgal ettikten sonra patronu Otto Frank'ın ailesini saklamasına yardım etmeyi kabul eder. Sahip olduğunu bilmediği cesareti toplayan Miep, ilk göreviyle yüzleşir: Otto'nun genç kızı Margot'yu bir Gestapo kontrol noktasından geçirmek.