Reid ve Garcia kaçırıldığında, onları bulmak Davranış Analiz Ünitesi’ne düşer. Ancak ekip onları tarikatın inandığı kehanetin vakti gelmeden önce kurtarmak için zamana karşı yarışacaktır.