Dumbo
Dünyanın tek uçan filinin maceralarını izleyin. Zeki arkadaşı Fare Timothy Q.'nun yardımıyla, büyük kulaklarını kullanarak üne kavuşan cesur yavru filin ilham veren hikayesi her yaştan izleyicilere heyecan ve eğlence dolu bir deneyim sunuyor. Walt Disney'in klasik animasyonu Dumbo, ödüllü müzikler eşliğinde arkadaşlık ve kendine inanma konusunda teşvik edici mesajlar iletiyor!