Ever After: A Cinderella Story
16. yüzyılın "modern" genç kadını Danielle, güzel ve kibar olduğu kadar bağımsız ve bilgedir. Olağanüstü zorluklara rağmen, entrikacı üvey annesine karşı çıkar ve Fransa'nın veliaht prensi de dahil olmak üzere çevresindeki herkesin hayatında mucizeler yaratır! Artık klasik peri masalının bu büyüleyici, çağdaş yeniden anlatımını yeniden yaşayabilirsiniz.